بهترین دبستان کرج

بهترین دبستان دخترانه در کرج | پیش دبستان غیردولتی | ماندگاران

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | دبستان غیرانتفاعی مهرویلا | ماندگاران

بهترین دبستان دخترانه در کرج: زمانی که هدف ما از آموزش فرزندان مان مشخص باشد، می توانیم پاسخ سوال بهترین دبستان  کرج کدام مدرسه است را پیدا کنیم . اگر مقصد را بدانیم می توانیم راه درست را انتخاب کنیم.

بهترین دبستان دخترانه در کرج | پیش دبستان غیردولتی | ماندگاران

اهمیت انتخاب بهترین دبستان کرج

ما در دنیایی زندگی می کنیم که به طور فزاینده ای پیچیده می شود. مطالعات تحقیقاتی نشان می دهد که کودکانی که امروز در مدرسه ابتدایی هستند، 10 تا 14 شغل را در زندگی حرفه ای آینده خود تغییر خواهند داد. آنها برای موفقیت در قرن بیست و یکم به چه چیزی در مدرسه نیاز دارند؟

مطمئنا یکی از اهداف اصلی آموزش و تحصیل فرزندان مان این است که شغل خوبی پیدا کنند. بنابراین هدف از تحصیل او خودکفایی اقتصادی آینده است. برخی دوست دارند که فرزندشان از لحاظ هنری پیشرفت کند، پس هدف انها توسعه خلاقیت و انگیزه درونی است.

بهترین دبستان دخترانه در کرج | پیش دبستان غیردولتی | ماندگاران

وقتی از بچه ها می پرسیم که از مدرسه خود چه انتظاری دارند، درمی یابیم که آنها از زاویه دیگری به مسائل نگاه می کنند. آنها نمی خواهند به این فکر کنند که حرفه آنها چیست. آنها بهدابن موضوع فکر می کنند که در این مدرسه با آنها با احترام برخورد شده، روز شادی داشته اند یا خیر!

بهترین دبستان دخترانه کرج

مدرسه ماندگاران مدرسه ای است که می تواند به فرزندان ما کمک کند تا همه این موارد را در کنار هم به دست بیاورند.

در مدرسه ماندگاران برای ایجاد روزهای شاد در مدرسه، تضمین اینده شغلی و تحصیلی و پرورش مهارت های کودک روی مسائلی چون ورزش و حرکت بدنی، رژیم غذایی سالم، عضویت در گروه بندی های مختلف مدرسه و مشارکت فعال در عملکرد آن، مراقبت از روابط بین فردی، استراحت و آرامش با کلاس های هنری، کنترل استرس کودکان و … تمرکز کرده است.

مدرسه خوب چیست؟

دانش، درک، مهارت ها و شایستگی ها را از هم جدا می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا همین کار را انجام دهند.  یک مدرسه خوب برای یادگیری، آموزش، حضور در مدرسه به دانش اموزان احساس خوبی می دهد .  یک مدرسه خوب تلاش می کند تا معلمان بزرگی را استخدام کند که می کوشند همه دانش آموزان را آموزش دهند تا دنیای خود را شکل دهند و تغییر دهند.

مدرسه ایده آل چیست؟

یک مدرسه ایده آل معتقد است که همه دانش آموزان می توانند به شیوه ای متفاوت یاد بگیرند. یک محیط مدرسه ایده آل همانند مدرسه ماندگاران برای ایجاد فضاهای آموزشی امن برای دانش آموزان تلاش می کند. یک محیط مدرسه ایده آل معلمانی را جذب می کند که آگاه هستند، به یادگیری دانش آموزان اهمیت می دهند و آموزش را با نیازهای دانش آموزان خود تطبیق می دهند.

آیا مدارس امروزی به رشد مهارت های کودک کمک می کند؟

مدرسه دیگر نمی تواند ابزاری صرف برای قرار دادن اطلاعات به فرزندانمان باشد. مدرسه باید بخشی فعال و زنده از جهان و جامعه باشد. در مدرسه ماندگاران  که در لیست بهترین دبستان های کرج جا دارد، معلمین و پرسنل مدرسه نقش متفاوتی از سایر معلمین مدارس دیگر دارند. در این مدرسه آنها مسئول رشد ذهنی، جسمی و اخلاقی کودکان هستند و باید در انجام این وظایف به کودک کمک کنند.

بهترین دبستان و پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

مدرسه قلب کل ارگانیسم است. معلمان در دبستان ماندگاران نه تنها مطالبی را که باید به کودکان بیاموزند را می دانند، بلکه مهمتر از این مسئله، آنها می دانند که چگونه عشق به یادگیری را در کودکان برانگیخته، راهنمایی و شعله ور کنند. آنها همراه با مدیریت مدرسه، خانواده و جامعه را به مشارکت در فرآیندی که منجر به یک هدف مشترک می شود دعوت می کنند.

در مدرسه ماندگاران برای والدینی که فرصت رسیدگی به تکالیف فرزندان را نیز ندارند، طرح کیف در مدرسه را در نطر دارند. با این طرح کودکان تا ساعت ۴ در مدرسه و تحت مراقبت معلمین و پرسنل هستند، علاوه بر کلاس های فوق برنامه،  زیر نظر معلمین آموزش های لازم را می‌بینند و در صورت هر گونه نقطه ضعفی آن را برطرف می‌کنند، بنابراین مدرسه ایده ال استرس مشغله زیاد را از والدین دور می‌کند.

محیط مدرسه ماندگاران محیطی محافظ، حمایت کننده، دوست داشتنی و با زیر ساخت های مختلف است که در آن استعداد دانش آموز شکوفا می شود و به ثمر می رسد. مدرسه ماندگاران برای رشد مهارت های فرزند شما به زیر ساخت هایی چون استخر، اتاق کامپیوتر، کارگاه هنری، سالن ورزشی، کلاس چرتکه، زبان انگلیسی و … مجهز است. با شرکت در این کلاس ها و رشد مهارت ها آینده شغلی  تحصیلی فرزند شما تضمین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *