بهترین دبستان کرج

دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی | مدسه دخترانه کرج | ماندگاران

دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی | مدسه دخترانه کرج | ماندگاران

دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی: برگزیدن یک مدرسه مطلوب همواره دغدغه تمام والدین بوده و این مسئله درحال حاظر تشدید گردیده است زیرا هزینه های جاری زندگی تمام جهات زیست ما را تحت الشعاع قرار داده است؛ به همین منظور ما برآنیم تا بهترین دبستان و پیش دبستانی غیر دولتی کرج را به شما معرفی کنیم.

دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی | مدسه دخترانه کرج | ماندگارانش

مزیت های دوره پیش دبستانی چیست:

دوران پیش دبستانی دوره تکامل شخصیت یک کودک است. یادگیری کودکان دراین روز ها حساس تر و باسرعت بیشتر ساده تر و با عمق بیشتری همراه  است. این مقطع مانند یک پیش نیاز برای حضور کودکان درمدرسه ویادگیری های بیشترآنها می باشد. مدرسه ماندگاران برای پیشرفت و رشد ذهن های دانش آموزان و کمک به شکوفا شدن استعداد های نهان کودکان،به طور مداوم در تلاش بوده که از با کیفیت ترین روش های آموزشی استفاده کند تابه پیشرفت فرزندانتان و جامعه فردا کمک کند. ما در در طول سال های فعالیتمان، تمام تلاش خود را کردیم تا برای شما وفرزندانتان بهترین باشیم. تیم ما از ابتدای شروع کار درتلاش بوده که آموزش هایی فراتر از کتاب های درسی وبا روش های پروژه محور را به طور همه جانبه در محیطی سالم و شاداب پرورش دهیم.

اهداف مجموعه ماندگاران

  1. آموزش با هدف پروش تفکر و اخلاق
  2. آموزش مهارت های کاربردی مانند ابزار های فناوری ارتباطات
  3. آموزش مهارت های اجتماعی مانند همدلی،خود شناسی، مسئولیت پذیری و…
  4. ایجاد محیط سالم وامن و شاداب برای فرزندانتان
  5. به روز بودن روش های آموزشی
  6. تبدیل شدن به بهترین مدرسه در شهر کرج

فعالیت های مجموعه

فعالیت های علمی: همراه با آموزش های تئوری ونظری با هدف یادگیری عمیق و درک مسائل به صورت عملی، به جز کتاب ها و نرم افزار های آموزشی تجهیزات آموزشی همانند: نقشه، ماکت بدن انسان،کره زمین،انواع مواد آزمایشی بی خطرو… تهیه شده تا دانش آموزان ما در طول سال تحصیلی خود با استفاده از امکانات مختلف تدریس را برای فرزندان شما آسوده تر و جذاب تر کند. مدرسه ماندگاران دارای تجهیزات و قسمت های مختلفی مانند آزمایشگاه،سایت مختص به مدرسه،کلاس های مجهز به پروژکتور وتخته هوشمند و …

فعالیت های فرهنگی: شرکت دانش آموزان در مسابقات پژوهشی و علمی استانی با هدف کمک به رشد اعتماد به نفس و ورود به عرصه های علمی مختلف،شرکت در مسابقات ریاضی کانگو برای تقویت انگیزه یاد گیری ریاضی به صورت خلاقانه، ارزشیابی از عملکرد دانش آموزان،بهره وری از نرم افزار های آموزشی معتبر، تکالیف روزانه و پیک های آدینه، انواع کنفرانس های علمی،تقویت مهارت های خواندن و درک مطلب،آموزش تست زنی  وآزمون های چند گزینه به جهت ورود به مدارس های تیز هوشان یا مدارس های خاص دیگر،انتخابات شورای دانش آموزی برای تقویت عزت نفس دانش آموزان و ایجاد امکان تفکر در امور خود ودیگران و تمرین رای دهی، تقویت اعتقادات،ناهار روزانه طبق برنامه مدرسه، برنامه های ورزش های صبحگاهی، اردو های علمی و تفریحی برای افزایش نشاط دانش آموزان.

بهترین دبستان دخترانه | طرح کیف در مدرسه | ماندگاران

افزایش مهارت های گروهی دانش آموزان

یکی از مواردی که دانش آموز باید آن را فرا بگیرد توانایی کار تیمی است. بهترین پیش دبستانی و دبستان کرج همراه با آموزش های درسی براین موضوع نیز توجه دارد که و تمرین هایی را برای دانش آموزان طراحی کند تا بتوانند با همکاری باهم آن فعالیت  را به درستی به پایان برسانند.برای مثال  مدرسه ماندگاران به عنوان یکی از بهترین مدارس کرج برنامه های مهم و کاربردی برای تقویت استعداد های فرزندان شما است.

سخن پایانی

به صورت کلی خانواده ها توقع های مختلفی از یک مدرسه را دارند و شاید یک مدرسه به تنهایی توانایی این را نداشته باشد که خواسته های شمارا برآورده کند. اگر قصد شما این است که بهترین مدرسه برای فرزندانتان را انتخاب کنید. مدرسه ماندگاران تمام تلاش خود را میکند تا بهترین آموزش و امکانات را برای فرزندانتان فراهم سازد.

برای اطلاع از بهترین دبستان و پیش دبستان غیرانتفاعی کرج کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *