بهترین دبستان کرج

باشگاه ورزشی در مدرسه | مجهزترین دبستان کرج | ماندگاران

مناسب ترین دبستان غیردولتی | کلاس های هنری مدرسه | ماندگاران
باشگاه ورزشی در مدرسه : مدرسه پیش دبستانی ماندگاران نقش بسیار مهمی را در تربیت و شکوفایی استعداد کودکان دارد زیرا تمامی ارزش ها اخلاقی را به دانش آموزان خود منتقل می کند که این امر می تواند آینده آن ها را روشن کند.

باشگاه ورزشی در مدرسه | مجهزترین دبستان کرج | ماندگاران

ما در ادامه این مطلب در صدد هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با   بهترین دبستان کرج  و همچنین باشگاه ورزشی مدرسه ماندگاران در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و شما را بیشتر با این پیش دبستانی آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

پیش دبستانی ماندگاران

در میان مدارس  و   بهترین دبستان و پیش دبستان غیرانتفاعی کرج ، دبستان ماندگاران در زمره برترین مدارس پیش دبستانی قرار گرفته است و با تجهیزات کاملی که دارد توانسته به رشد و آموزش کودکان کمک بسیاری نماید. این پیش دبستانی غیر انتفاعی از جمله مراکز معتبری است که می تواند با آموزش های اصولی خود کودکان را برای ورود به مدرسه آماده کند و شما والدین گرامی دیگر نگرانی بابت یادگیری مفاهیمی که قبل از دبستان باید آموزش ببیند نخواهید داشت. کلاس اول از جمله پایه های تحصیلی است که کودکان با سختی بسیاری آن را پشت سر می گذرانند و از دنیای کودکانه خود به دنیای درس و مدرسه وارد می شوند اما دیگر جای نگرانی نیست کافی است فرزندان خود را در پیش دبستانی دخترانه ماندگاران ثبت نام کنید و پایه آن ها را برای ورود به مدرسه تقویت نمایید . در مدرسه ماندگاران علاوه بر آموزش مطالب متون درسی آموزش های دیگری از جمله نقاشی، ورزش و کلاس های علمی آموزشی برگزار شده است که کودکان می توانند با شرکت در آن ها مهارت های خود را افزایش دهند و با اعتماد به نفس بیشتری در جمع دوستان خود ظاهر شوند .
پیش دبستانی ماندگاران
باشگاه ورزشی در مدرسه | مجهزترین دبستان کرج | ماندگاران علاوه بر امکانات آموزشی  و تجهیزات ورزشی و عملی  که مدرسه ماندگاران برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است این مدرسه دارای کادری مجرب و متخصص است که مطالب را به روش های مختلفی به دانش آموزان یاد دهند و با ارائه راهکارهای مناسب سرعت یادگیری دانش آموزان را افزایش دهند . تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس درس این مدرسه در مقایسه با مدرسه های دولتی کم است که همین امر منجر می شود که معلم با جدیت بیشتری مطالب مختلف را به ک.دکان آموزش دهند. همچنین در این این مدرسه با کمک شعر و بازی بسیاری از ارزش های اخلاقی به دانش آموزان آموزش داده می شود .

باشگاه ورزشی مدرسه ماندگاران

بر اساس آمارهای انجام شده بیش از  ۶۰ درصد دانش آموزان ایرانی کم تحرک هستند و  این امر می تواند بیماری های بسیاری را برای آن ها در آینده به دنبال داشته باشد. در مدرسه ماندگاران با توجه به این امر که کودکان ایرانی دچار اضافه وزن هستند و امکان ابتلای آن ها به بیماری های قلبی بسیار است اقدام به دایر کردن باشگاه های ورزشی کرده است که کودکان می توانند ورزش های متنوعی از جمله بسکتبال، والیبال را زیر نظر مربیان مجرب آموزش ببینند و در این رشته ها مهارت های لازم را به دست بیاورند . در مدرسه ماندگاران فرزندان شما می توانند با توجه به علاقه خود در ورزش های مورد نظر شرکت کنند. وجود باشگاه های ورزشی گامی بسیار مهم و اساسی جهت جلوگیری از افزایش وزن کودکان است و می تواند سلامت جسمی و روحی آن ها را تضمین نماید. شرکت در کلاس های ورزشی مدرسه ماندگاران  نوعی کلاس استعداد یابی است که می تواند استعداد دانش آموزان را شکوفا کند و با سازماندهی آن ها می توانند در المپادهای ورزشی شرکت کنند که کسب مقام در این المپیادها می توند در روحیه آن ها تاثیرات مثبتی را به جای بگذارد.

سخن پایانی

مدرسه ماندگاران از جمله مدارس مجهز در سطح شهرکرج است که امکانات بسیاری را برای دانش آموزان در نظر گرفته است و این امکانات و تجهیزات می تواند سرعت یادگیری آن ها را افزایش دهد و دانش آموزان پیش دبستانی را برای ورود به کلاس اول دبستان آماده کند بدون آن که یادگیری مطالب درسی برای دانش آموز سخت باشد. شما والدین عزیز در صورتی که قصد دارید فرزند دلبند خود را در پیش دبستانی ماندگاران  ثبت نام کنید بهتر است به صورت حضوری به مدرسه ماندگاران مراجعه نمایید و در خصوص شرایط ثبت نام اطلاعات لازم را از کادر آموزشی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *