بهترین دبستان کرج

بهترین پیش دبستان در کرج | مدرسه گلشهر | ماندگاران

بهترین دبستان دخترانه در کرج | پیش دبستان غیردولتی | ماندگاران

بهترین پیش دبستان در کرج: کدام کودک دوست ندارد راهی برای بیان احساسات، تردیدها، شادی ها، رضایت ها و حتی چالش های خود پیدا کند؟ هنر علیرغم اینکه ظاهراً کار ساده ای است، فراتر از هر انتظاری است، با مسائل شناختی، عاطفی و حتی حرکتی فرزندان ما کار می کند.

با توجه به این موضوعات دبستان ماندگاران کلاس‌های هنری مختلفی مانند خوشنویسی، سفالگری، نقاشی، سیاه قلم، هنر رزینی و برگزار می‌شود‌ .

بهترین پیش دبستان در کرج | مدرسه گلشهر | ماندگاران

اهمیت کلاس‌های هنر در دبستان ماندگاران چیست؟ همانطور که بیان کردیم، کلاس‌های هنری به رشد مهارت ها و شایستگی های مختلفی کمک می کند که از کودکی به زندگی فرد منتقل می شود. این به این دلیل است که هنرها این ظرفیت را دارند که با بازنمایی واقعیت، به روشی بسیار ذهنی و فردی کار کنند.

وقتی دانش آموزی یک دوره هنری را می گذراند، این فرصت را خواهد داشت که آن را به عنوان یک زمینه دیگر برای برقراری ارتباط خود ببیند.

هنر یک برنامه درسی است که کودک را درگیر می کند و به او آزادی عمل در بازتاب بر اساس شیوه ای که ما واقعیت را می بینیم نشان می دهد، به این معنا که این یک فضای شخصی، تفسیر مجدد، درک، دسترسی به شناخت خود خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل مهم در مورد برگزاری کلاس‌های هنری در دبستان ماندگاران، تقویت تفکر انتقادی در دانش آموز است، بالاخره این موضوع راهی برای شروع نگاه انتقادی به واقعیت فردی و جمعی خواهد بود. بنابراین، یک کار مشترک برای توسعه تفکر انتقادی، طرح سوالات بیشتر همراه با دانش  عملی، یعنی تمرین وجود خواهد داشت.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج

مزایای کلاس‌های هنری در دبستان  ماندگاران چیست؟

اکنون که اهمیت کلاس‌های هنری  دبستان ماندگاران را می دانید، در زیر ببینید که این کلاس‌ها چه فوایدی برای دانش آموزان دارد!

بهترین پیش دبستان در کرج | مدرسه گلشهر | ماندگاران

به کودک کمک می کند تا احساسات خود را بیان کند:

برای ما که بزرگسال هستیم، ابراز احساسات می تواند کاری پیچیده و اغلب سرزنش شده باشد.

بسیاری نزد روانشناس می روند تا یاد بگیرند که چه احساسی دارند و چگونه بر اعمالشان در زندگی روزمره تأثیر می گذارد.

با این حال، کودکی را تصور کنید که بسته به سن، هنوز دایره لغات محدودی دارد، در بیان خواسته ها، دردها و اضطراب های خود مشکل دارد و هنوز درک گسترده ای از جهان و روابط فردی و اجتماعی خود ندارد؟

برای آنها، هنر به وسیله ای برای یادگیری در مورد خود و جهان تبدیل می شود.

او یاد خواهد گرفت که لحظات خشم خود را بازتاب دهد و درک کند، در مورد رویاها، اهداف، اراده ها، دردها، ترس ها، در مورد آنچه که رضایت او را به ارمغان می آورد.

در واقع کلاس های هنر خوشنویسی، سفالگری، نقاشی سیاه قلم و … دبستان ماندگاران  تمرینی برای خودشناسی خواهد بود،

ابزار مهمی برای جذب محدودیت های خود، تعیین حد و مرز خوب یا ناخوشایند برای خود و دیدن جهان از منظری انعطاف پذیر می باشد.

بهترین مدرسه کرج

به رشد خلاقیت کمک می کند:

قبل از اینکه در مورد خلاقیت دوران کودکی صحبت کنیم ، اجازه دهید در مورد مهارت های جدیدی صحبت کنیم که امروزه شرکت ها از کارکنان خود می خواهند. با توسعه پیشرفته ارتباطات،

کار ما به طور فزاینده دیجیتالی شده و از طریق شبکه های اجتماعی به عموم نزدیک تر می شود، سازمان ها از کارکنان جدید خود می خواهند که خلاق، پویا، مبتکر، مستقل، با اعتماد به نفس باشند‌.

همه این ویژگی ها در رهبران خوب شرکت، مدیران خوب و کارآفرینان خوب وجود دارد.

برای تضمین آینده کودک، فارغ از هر حرفه ای که انتخاب می کند، بسیار مهم است که این ویژگی ها در عملکرد حرفه ای او ظاهر شود.

کار با هنر در دوران کودکی برای دانش‌آموزان ضروری است تا خلاقیت،  اعتماد به نفس  ابتکار خود و…. را توسعه دهند.

 

کلاس های هنری دبستان ماندگاران

تئاتر:

تئاتر تمام ظرفیت بیان کودک را به طرز خارق العاده ای کار می کند.

آیا تا به حال افرادی را که می دانند چگونه متفکرانه ارتباط برقرار کنند، که می دانند چگونه حرکات بدن و گفتار را بیان کنند، مشاهده کرده و تحسین کرده اید؟ این مهارت ها معمولا در کلاس های تئاتر ماندگاران پرورش می یابند.

علاوه بر این، نقش آفرینی به طور طبیعی به دنیای کودکان می آید.

آنها توانایی تصور و اختراع را دارند که بزرگسالان به سختی می دانند چگونه به این روش معتبر عمل کنند. بنابراین، تئاتر به این فرصت برای بیان و یادگیری در مورد ارتباطات و خود بدن تبدیل می شود.

هنر سفالگری و رزینی:

هنرهایی مانند سفالگری و رزینی به شیوه ای بسیار خاص به درک دانش آموز از تصاویر،

به ویژه در دوران سوادآموزی کمک می کند.

آموزش نقاشی با سیاه قلم:

بهترین پیش دبستان در کرج: شاید برخی از والدین در حال حاضر از خود می پرسند: چرا فرزند من باید نقاشی را یاد بگیرد؟ هنر نقاشی  در این زمانه چگونه می تواند به فرزندان من برای داشتن یک حرفه کمک کند؟

آیا دقت کرده اید که این روزها بازی های ویدیویی و تولید دیجیتال چگونه رشد کرده است؟

این نقاشی‌ها علاوه بر چاپ در کتاب‌های مصور، رمان‌های گرافیکی و تبلیغاتی، در زمینه تولید بصری بازی‌های دیجیتال و طراحی گرافیکی شرکت‌های فناوری نیز قوی هستند.

بنابراین هنر نقاشی علاوه بر کمک به زمان حال و آرامش روحی کودک،  در آینده به فرزند شما کمک می کند تا فرصت های نوآورانه ای برای اشتغال و تولید ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *