بهترین دبستان کرج

بهترین مدرسه دخترانه غیرانتفاعی | پیش دبستان دخترانه گلشهر | مدرسه ماندگاران

بهترین پیش دبستان دخترانه گلشهر | دبستان غیرانتفاعی کرج | ماندگاران

بهترین مدرسه دخترانه غیرانتفاعی: این سوال که کودک را به کدام مدرسه بفرستم، سوالی است که هر پدر و مادری با آن مواجه خواهند شد. فرزند دیروز شما بزرگ شده و در شرف رفتن به مدرسه است. البته همه والدین آرزو دارند و هر کاری می کنند تا فرزندشان در بهترین مدرسه تربیت شود.

بهترین مدرسه دخترانه غیرانتفاعی | پیش دبستان دخترانه گلشهر | مدرسه ماندگاران

با این حال، تعداد کمی از والدین می توانند به روشنی به این سوال ساده پاسخ دهند که فکر می کنند مدرسه خوب چیست. این در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تفکرات والدین در انتخاب بهترین دبستان کرج

 برخی از والدین فکر می کنند که یک مدرسه خوب همان مدرسه سنتی دوره خودشان است، زیرا آنها در آن سیستم موفق شدند، پس فرزندشان نیز موفق خواهد شد!

برای سایر والدین، الگوی مدرسه خوب، مدرسه ای خصوصی و گران قیمت خواهد بود که فرزنداشان از سایر قشر جامعه جدا شده و در آن تحصیل می کنند. چنین مدرسه ای باید در خط مقدم هر رتبه بندی باشد، ساختمان مدرسه قطعا باید بازسازی های بسیار گران قیمت، وسایل کمک آموزشی پیشرفته و تجهیزات کلاس درس داشته باشد.

بهترین مدرسه دخترانه کرج

برای والدین دیگر، یک مدرسه خوب همراه با امنیت، یک استخر شنا، آموزش زبان خارجی، کلاس هایی با تعداد کمی از دانش اموزان، رویکرد فردی به هر دانش آموز، نگهداری از کودک تا پایان ساعات کاری والدین و… است، که یک کادر آموزشی صبور، حرفه‌ای، خوش اخلاق و متخصص در آن حضور دارد.قطعا پیدا کردن چنین مدرسه ای سخت است، بسیاری از مدارس خصوصی فقط شعار می‌دهند که چنین امکاناتی دارند. اما در دبستان ماندگاران بهترین دبستان کرج تمام این عوامل با هم یکجا برای آموزش و پرورش فرزند شما جمع شده است. 

نحوه انتخاب بهترین دبستان کرج

به دلایل منطقی ساده، برخی از ایده های یک مدرسه خوب برای برخی والدین بی اهمیت است  و آنچه برای یک کودک ایده آل است برای دیگری کاملا غیر قابل قبول خواهد بود. بنابراین، برای مثال، اگر کودک شما کاملاً خجالتی و ساکت است، مدرسه ای با محیط صمیمی و راحت مانند مدرسه ماندگاران برای او مناسب است و اگر در مدرسه ای به نظم و انضباط شدید ثبت نام شود، چنین مدرسه ای کودک را گوشه گیرتر می کند که منجر به کاهش پیشرفت تحصیلی یا حتی از دست دادن علاقه به روند آموزشی می شود.

بهترین مدرسه دخترانه غیرانتفاعی | پیش دبستان دخترانه گلشهر | مدرسه ماندگاران

 با وجود تمام تلاش های خانواده، محیط مدرسه تا حد زیادی تعیین کننده شکل گیری شخصیت کودک، جهان بینی و ارزش های زندگی او است. دوستان مدرسه تأثیر بسزایی بر روی فرزند شما خواهند داشت و برای مدت بسیار طولانی نقش مهمی در زندگی او خواهند داشت. کودکان بسیار ساده لوح هستند و به راحتی تحت تأثیر دیگران قرار می گیرند،

بنابراین باید هر کاری که ممکن است برای محافظت از آنها در برابر تأثیرات منفی انجام دهید. دبستان ماندگاران نظارت کامل روی رفتار فرزندان شما دارد و محیطی امن را برای آنها فراهم کرده است. کودکانی که در این مدرسه تحصیل می‌کنند در یک محیط فرهنگی پرورش یافته اند‌.

 بهترین دبستان و پیش دبستان غیرانتفاعی کرج 

هنگام انتخاب مدرسه، باید در درجه اول بر توانایی ها و نیازهای فرزندتان تمرکز کنید. تخصص مدرسه باید با تمایلات و توانایی های کودک مطابقت داشته باشد. بنابراین، به عنوان مثال، کودکی که از سه سالگی به اعداد تسلط دارد، در مدرسه‌ای  مانند ماندگاران که چرتکه را نیز تدریس می‌کند، رشد بهتری خواهد داشت. کودکی که ورزش را دوست دارد می‌تواند از امکانات ورزشی دبستان ماندگاران مانند استخر شنا، سالن ورزشی و … بهره ببرد.

انتخاب بهترین مدرسه کرح

همچنین یک عامل بسیار در انتخاب بهترین دبستان کرج این است که چند کودک در یک کلاس درس خواهند خواند.  به عنوان مثال، اگر فرزند شما تا به حال به مهدکودک نرفته است و نمی داند چگونه با سایر کودکان تماس بگیرد، کلاس کوچک با تعداد کمی از کودکان بسیار قابل قبول تر خواهد بود. همچنین اگر اولویت شما هنگام انتخاب مدرسه، رویکرد فردی به کودک است، مدارسی با تعداد کم دانش آموز مانند مدرسه ماندگاران کرج را ترجیح دهید.

از این گذشته ، ایده آل ترین معلم نمی تواند اگر حدود سی کودک در یک کلاس باشد توجه کافی را به همه آنها داشته باشد ،

با انتخاب دبستان با جمعیت کم نقاط ضعف و قوت فرزند شما به چشم می آید و کودک در مباحث کلاسی مشارکت دارد.

در انتخاب مدرسه به تکالیف خانه آن و مشغله کاری خود نیز فکر کنید.

آیا ساعات حضور کودک در خانه فرصت رسیدگی کامل با تکالیف او را دارید

یا در محل کار هستید یا خسته از محل کارتان به خانه بازگشته اید،

اگر فرصت رسیدگی به تکالیف کودک را ندارید، او را به دبستانی با سیستم کیف در مدرسه ثبت نام کنید.

دبستان ماندگاران این طرح را در دبستان خود برای کمک به والدین شاغل اجرا می کند. البته این طرح مزایای زیادی دارد که در سایر مقالات به آن پرداخته ایم‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *