بهترین دبستان کرج

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | دبستان غیرانتفاعی مهرویلا | ماندگاران

دبستان غیرانتفاعی مهرویلا | بهترین مدرسه دخترانه کرج | مدرسه ماندگاران

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج: انتخاب دبستان برای کودکان یکی از سخت ترین راه های پیش روی والدین است. امروزه مدارس زیادی وجود دارد، اما والدین نمی توانند یکی از مدارس را از بین آنها برگزینند. در این مدرسه ما به شما خواهیم گفت که یک مدرسه دخترانه خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.   این مقاله را مطالعه کنید تا با خصوصیات بهترین دبستان دخترانه آشنا شوید.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | دبستان غیرانتفاعی مهرویلا | ماندگاران

یکی از بهترین دبستان‌های دخترانه درج منطقه مهر ویلا شهر کرج، دبستان غیر انتفاعی ماندگاران است. این مدرسه با مدیریت دکتر زهرا پیشگاهی اداره می‌شود . در این دبستان برنامه های آموزشی ، مسابقات و آزمون های بسیار متنوع و در سطوح مختلفی برگزار می شود.

چرا مدرسه ماندگاران را انتخاب کنیم؟

نخستین مزیت این دبستان تعداد کم دانش آموزان است. تعداد کم دانش اموزان نیازهای یادگیری دانش آموزان را برآورده می کند و توجه بیشتری را در کلاس به خود جلب می کند.

برنامه آموزشی در دبستان ماندگاران جامع است، این دبستان مهارت های زیادی را توسعه می دهد، به تربیت بدنی توجه می کند و به کودکان کمک می کند تا نقاط قوت خود را توسعه دهند، بر نقاط ضعف غلبه کنند و خود را بهبود بخشند.

بهترین مدرسه دخترانه کرج

محیط یادگیری در دبستان غنی و متمرکز برای کمک به رشد خوب دانش آموزان است.

این دبستان بر توسعه همه جانبه مهارت های هنری، مهارت های علمی و مهارت های زندگی تاکید دارد.

تنوع بخشیدن به فعالیت های فوق برنامه، ایجاد شرایط برای توسعه، شکل گیری شخصیت خوب و تربیت تفکر، گسترش روابط اجتماعی از دیگر مزایای دبستان ماندگاران می باشد..

معلمان مسئولیت بیشتری در قبال دانش آموزان دارند و به جای شیوه کلاسیک که دانش آموز درس را از معلم فرا می گیرد، در این دبستان معلم نقش یک راهنما را دارد و دانش آموز با مشارکت در کلاس درس را فرا می گیرد.

همینطور به طور دوره ای برای والدین جلساتی برای آگاهی از وضعیت دانش آموزان برگزار می شود.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | دبستان غیرانتفاعی مهرویلا | ماندگاران

مزیت اصلی مدرسه ماندگاران

تجربه آموزشی غنی دانش آموزان است. این به لطف بسیاری از ابتکارات اضافی، مانند کلاس های فوق برنامه، برنامه هایی برای دانش آموزان با استعداد یا دوره های آموزشی است.

در واقع ، حضور در یک مدرسه همانند مدرسه ماندگاران، شانس فرد را برای ورود به دانشگاه افزایش می‌دهد. این به این دلیل است که دانش‌آموزان در این دبستان به صورت چند جانبه و مؤثر آموزش می‌بینند.

امکانات یکی از عواملی است که والدین بسیار نگران آن هستند. در دبستان ماندگاران دانش آموزان در مکانی با امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته تحصیل خواهد کرد. این امکانات به آنها کمک می کند تا بهترین ها را یاد بگیرند و تمرین کنند. این مدرسه دارای زیر ساخت های بسیاری مانند سالن ورزشی، استخر، کتابخانه، کارگاه کامپیوتر، زمین بازی، سالن غذا خوری و … می‌باشد‌.

بهترین دبستان و پیش دبستان کرج

فضای داخلی مدرسه مانند زمین‌های بازی، کلاس‌های درس، سالن غذاخوری، استخر، سالن  ورزش، سرویس‌های بهداشتی، آزمایشگاه ها در این مدرسه به طور دوره‌ای و منظم ضدعفونی شود و محیط آموزشی بهداشتی را تضمین کند.

علاوه بر این، کتابخانه دارای کتاب های زیادی در زمینه های مختلف است، ابزارهای کمکی و اتاق های عملکرد برای فعالیت های فوق برنامه در این دبستان وجود دارد که برای نیازها و سنین ابتدایی مناسب است و به آنها تجربیات عالی می دهد.

در این مدرسه کلاس چرتکه برای تقویت حافظه کودک  زیر نظر استادان حرفه ای شهر کرج آموزش داده می شود.  این دبستان به تمام جزییات ریز و درشت برای تقویت مهارت های کودک و پایه های تحصیلی او فراهم شده است.

در پایان

آمارها نشان می دهد که بیش از 50 درصد والدین تمایل به انتخاب مدرسه خصوصی با امکانات زیاد برای فرزندان خود دارند. زیرا بسیاری از والدین بر این باورند که مدارس خصوصی به فرزندان آنها کمک می کنند تا به آموزش با کیفیت بالا و استانداردهای خارجی دسترسی پیدا کنند.

مدرسه دخترانه ماندگاران به کودکان کمک می کنند تا یک برنامه موازی فیزیکی و زبانی ایجاد کنند. به ویژه، یادگیری یک زبان جدید به کودکان کمک می کند تا به راحتی دانش را جذب کنند و توانایی های زبان خارجی خود را تقویت کنند. یادگیری زبان در سنین پایین باعث می شود که کودک شما فرصت های تحصیلی بهتری در آینده داشته باشد.

این مدرسه برای والدین شاغل نیز با دایر کردن سیستم کیف در مدرسه فرصتی را ایجاد کرده است تا بدون نگرانی از تکالیف فرزندانشان در محل کار حاضر شوند.‌

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *