بهترین دبستان کرج

مدرسه دخترانه کرج | مجهزترین دبستان غیرانتفاعی | مدرسه ماندگاران

مدرسه کرج | دبستان غیرانتفاعی | ماندگاران

مدرسه دخترانه کرج: اگر فرزندان شما اکنون ۶ ساله هستند، می دانید که زمان آن فرا رسیده است که تصمیم بگیرید کجا ثبت نام کنند. انتخاب یک دبستان خوب یکی از بزرگترین مشکلاتی است که والدین در طول زندگی تحصیلی فرزندان خود با آن مواجه می شوند، زیرا معتقدیم انتخاب دبستان کرج در آینده تحصیلی آنها نقش چشمگیری دارد.

مدرسه دخترانه کرج | مجهزترین دبستان غیرانتفاعی | مدرسه ماندگاران

به قول معروف خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج! پس باید پایه ها را از بنیان محکم کرد.
هنگام شروع فرآیند انتخاب مدرسه باید نکات زیادی را در نظر بگیریم، بنابراین امروز مهمترین آنها را به شما آموزش می دهیم تا بهتر تصمیم گیری کنید.

مجاورت

برای این مورد ما می توانیم خانه خود، خانه پدربزرگ و مادربزرگ یا حتی کارمان را به عنوان نقطه شروع در نظر بگیریم. نکته ضروری این است که تا حد امکان زمان کمتری را در تردد تلف کنید . مسیر طولانی سبب وقت استراحت کمتر کودک خواهد شد که بر عملکرد انها تأثیر می گذارد. بسیاری اوقات فکر یک مدرسه خاص را داریم، مسافت را بیهوده تلقی می کنیم . پیشنهاد ما این است به دنبال یک مدرسه مناسب در پیرامون محل زندگی یا محل کارتان باشید.

دولتی در مقابل خصوصی

تا چند سال پیش، شهرت مراکز آموزشی خصوصی چندان برجسته نبود، اما امروزه کیفیت این مدارس در اکثر شهرها ارتقا یافته است . این مراکز به تدریج به آخرین فن آوری ها ( تخته های سفید دیجیتال، تعامل با رایانه ها و تبلت ها، محیط بازی ، آزمایشگاه و…) دسترسی دارند، معلمان شیوه های آموزشی را با روش های جدید آموزش می دهند. این مدارس شیوه ها آموزش و تفریح متنوع تری دارند. البته در انتخاب مدرسه فقط بر روی ظاهر و تفریح و مدرنیته بودن تمرکز نکنید و بازدهی شیوه آموزشی را در نظر بگیرید.

تعداد کودکان در هر کلاس درس

این واقعیتی است که اغلب هنگام انتخاب دبستان کرج نادیده گرفته می شود. ازدحام بیش از حد دانش آموزان در کلاس های درس مشکلی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان است. معلمان شرایط سختی دارند که به جای آموزش به 20 کودک، باید این کار را در مقابل 30 یا 35 نفر انجام دهند. تعداد ایده آل می تواند بین 20 تا ۲۵ دانش آموز باشد. هر چه تعداد آنها کمتر باشد، توجه شخصی تر می شود.

بهترین دبستان دخترانه کرج

آموزش زبان انگلیسی

وقتی صحبت از انتخاب مدرسه خوب می شود، در مورد آینده بچه ها صحبت می کنیم و بخشی از آینده در زبان انگلیسی نهفته است. تا به امروز، اشنایی به زبان انگلیسی ، درهای زیادی را به روی ما باز می کند که نباید اجازه دهیم بسته شوند. امکان تحصیل در مراکزی که زبان انگلیسی را نیز آموزش می دهند یک موقعیت بسیار عالی است. البته این جنبه فقط در کلاس های فوق برنامه مدارس خصوصی می گنجد.

مدرسه دخترانه کرج | مجهزترین دبستان غیرانتفاعی | مدرسه ماندگاران

برای انتخاب دبستان کرج برای فرزندانتان از این اشتباهات دوری کنید

عجولانه تصمیم نگیرید 

برخی از والدین به دلیل شرایط شخصی، مدارس را با عجله انتخاب می کنند. مهم است که آنها با پرسنل مدرسه ارتباط برقرار کنند، تمام جوانب را بررسی کنند زیرا قرار است حداقل ۳ سال فرزند شما در این محیط به سر ببرد.
از سنجیدن برخی معیارها بر روی جنبه های دیگر مانند مسافت یا هزینه ها خودداری کنید، این می تواند در آینده منجر به مشکلات شود.

انتخاب خود را بر یک نقطه بنا نکنید.

اگرچه عامل اقتصادی، مسیر، روش‌ها و ارزش‌های یادگیری تعیین‌کننده است، اما تصمیم‌گیری باید بر اساس واقعیت و نیاز هر خانواده با جنبه‌های منحصربه‌فرد آن و به دنبال توافق همه طرف‌ها اتخاذ شود..

علاوه بر جنبه های ساختاری، شناخت فیزیکی دبستان و رسیدگی از آن نیز مهم است. عدم انجام این کار می تواند خطری برای کودکان باشد. اگر دبستان فاقد امنیت، نظافت و تعمیرات باشد، داشتن آزمایشگاه، کتابخانه و … هیچ کمکی به فرزند شما نخواهد کرد .

بهترین دبستان کرج

به عنوان یک قانون طلایی:

مدرسه ایده آل وجود ندارد، بلکه یک مدرسه مناسب با فرزند و شرایط ما وجود دارد. به عنوان والدین وظیفه ما این است که تمام نکات فوق را مرور کنیم و همچنین تشخیص دهیم که چه چیزی برای فرزندانمان بهتر است تا اولین قدم های خود را در دنیای آموزشی بدون مشکل بردارند. علاوه بر این که دائماً از خود بپرسیم آیا این مکان به دلایلی بهترین مکان است یا خیر، باید از خود بپرسیم که آیا این مدرسه برای فرزند من بهترین است؟
امیدواریم این کلیدهای انتخاب دبستان کرج به شما کمک کند و به یاد داشته باشید که تصمیم هرگز نهایی نیست. همیشه امکان تغییر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *