بهترین دبستان کرج

بهترین پیش دبستان دخترانه در گلشهر | مدرسه غیردولتی | ماندگاران

بهترین پیش دبستان دخترانه گلشهر | مدرسه مهرویلا | ماندگاران

بهترین پیش دبستان دخترانه در گلشهر: هر پدر و مادری می‌خواهد فرزندش را در بهترین مدرسه ثبت نام کند.

بسياري مدارس هوشمند را بهترین مدرسه می دانند، برخی یه دنبال مدارس با کلاس های فوق برنامه هستند

و بعضی از والدین نیز مدارس سنتی را ترجیح می دهند .

بهترین پیش دبستان دخترانه در گلشهر | مدرسه غیردولتی | ماندگاران

اما بعضی مدارس همانند مدرسه دخترانه ماندگاران که در لیست بهترین دبستان ‌های دخترانه کرج قرار دارد، تلفیقی از مدارس هوشمند،  مدرن و سنتی است.

ویژگی های مدرسه ایده آل

یک مرکز آموزشی ایده‌آل، با توجه به گرایش‌های معاصر، آموزش دانش‌آموزان را از دیدگاه‌های بسیاری بیشتر از جنبه‌های علمی انجام می‌دهد.

بنابراین فضای مدرسه را بسیار بیشتر از مکانی که صرفاً برای دریافت

مجموعه ای از فنون و دانش مورد بازدید قرار می گیرد،  درک می کند .

یک مدرسه خوب همانند مدرسه دخترانه ماندگاران، ساختار علمی، اخلاقی، ادبی، جسمانی و

بهترین پیش دبستان دخترانه در گلشهر | مدرسه غیردولتی | ماندگاران

معنوی دانش‌آموزان خود را از طریق فضاها و راهبردهای گوناگونی که موجب تحریک چنین یادگیری می‌شود، دنبال می‌کند.

مدرسه دخترانه ماندگاران تمام زیر ساخت های لازم را برای برپایی کلاس های فوق برنامه مانند

پیش دبستان دخترانه کرج

چرتکه، زبان انگلیسی، شنا ، کلاس های ورزشی ، کامپیوتر  سفالگری ، خوشنویسی و … در محیط مدرسه برگزار می کند .

معلمان متعهد

یک مدرسه خوب نیازمند یک کادر آموزشی متعهد به کار خود است.

در عین حال، یک مدرسه ایده آل همانند مدرسه دخترانه غير انتفاعی ماندگاران باید روی تدریس آکادمیک باکیفیت

شرط بندی کند ، برای این کار از یک کادر آموزشی متعهد به کار خود که مدام

در حال رشد و به روز رسانی علم خود هستند، بهره می‌برد.  معلمین این مدرسه پس از موفقیت در آزمون های سختی استخدام می شوند.

معلمین این مدرسه مستلزم به شرکت در دوره های آموزشی مختلف هستند

تا ابزارهای متنوعی برای آموزش در اختیار داشته باشند که به موقع مشکلات خاص و متنوعی

را که دانش‌آموزان ممکن است ارائه دهند را بررسی کنند و علم و اطلاعات آنها همیشه به روز باشد.

همکاری خانواده و مدرسه

خانواده و مدرسه حوزه هایی هستند که بیشترین یادگیری را در اوایل زندگی انجام می دهند.

یکی از حساس ترین نکات آموزش معاصر معمولاً در نقش والدین در طول آموزش دانش آموزان نهفته است.

مدرسه غیر انتفاعی دخترانه ماندگاران به طور دوره ای جلساتی با والدین برگزار می کند ،

زیرا این دو حوزه بیشترین تأثیر را  در اوایل زندگی و سال های نخست تحصیلی دارند و لزوماً در یکدیگر منعکس خواهند شد.

آموزش تکنولوژیک

اگرچه برخی از فناوری‌های معاصر می‌توانند به طور مخرب در محیط کلاس مداخله کنند

(مثلاً تلفن‌های همراه)، اما مدرسه ایده‌آل نمی‌تواند از رقابت رو به رشد فناوری که در آغاز قرن بیست و یکم آغاز شده است، عقب بماند.

دبستان غیر انتفاعی کرج

فناوری های جدید و اینترنت باید جای خود را در زمینه مدرسه باز کنند،

دقیقاً به این دلیل که بهترین فرصت ممکن برای یادگیری برخورد مثبت

با آنها و استفاده از آنها به عنوان کمکی در کار رشد تحصیلی است .

آموزش اجتماعی و ورزشی

یک مدرسه خوب باید روابط اجتماعی و علایق تفریحی را تشویق کند.

مدرسه ماندگاران دارای فضاهای لازم در خارج از کلاس برای ورزش می باشد که در مراحل اولیه زندگی فرد ضروری است

و همچنین این مدرسه دارای زیر ساخت هایی که آزادانه تبادل اجتماعی، پیگیری علایق هنری (موسیقی، ادبی و غیره) را پرورش دهد، می‌باشد . همانگونه که در بالا نیز اشاره سد این مدرسه دارای استخر، کلاس سفالگری، کلاس خوشنویسی، باشگاه ورزشی و … برای پرورش مهارت های کودک می‌باشد.

جو مساعد یادگیری

یک مدرسه خوب از نظر زیرساخت، نیروی انسانی و فضای عملیاتی نیازهایی را برآورده می کند

که ضامن ماندگاری شاد دانش آموزان در امکانات آن باشد

و فرآیند یادگیری بدون نقص و با کمترین عقب نشینی ممکن انجام شود. یادگیری شاد در یک مدرسه مخروبه، بدون معلمان کافی یا در شرایط شلوغ غیرممکن است. خوشبختانه مدرسه ماندگاران که لقب بهترین دبستان دخترانه کرج را به خود اختصاص داده است،

از لحاظ ساختمانی نوساز است ، جمعیت دانش اموزان در این مدرسه کم بودا و تعداد دانش آموزان با معلمین همخوانی دارد.

روش تدریس

از آنجایی که آموزش اشکال مختلفی دارد، آنچه در یک مدرسه خوب همانند مدرسه دخترانه ماندگاران انجام می شود باید خلاقانه،  ترکیبی و عمومی باشد . به این ترتیب رویکرد خاص به آموزش انجام شده در مدرسه مورد تایید و مشارکت دانش آموزان  خواهد شد .

چیزی که به ویژه در روش‌های تدریس مدرن یه کار گرفته می شود، رویکردهای کل‌نگر یا جایگزین موضوع آموزشی است.

در این مدرسه معلم سخنرانی نمی کند تا دانش آموز گوش دهد و به خاطر بسپارد،

بلکه معلم راهنمایی می کند و دانش آموزان با مشارکت در کلاس مباحث را فرا می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *