بهترین دبستان کرج

بهترین مدرسه دخترانه در کرج | دبستان غیردولتی دخترانه | ماندگاران

بهترین پیش دبستان غیردولتی کرج | دبستان دخترانه گلشهر | ماندگاران

بهترین مدرسه دخترانه در کرج: مدرسه خوب مدرن مدرسه ای است که نه تنها مکانی برای انتقال و کسب اطلاعات است، بلکه بیش از هر چیز مکانی است که دانش آموزان در ان مهارت ها و شخصیت خود را پرورش می‌دهند.

بهترین مدرسه دخترانه در کرج | دبستان غیردولتی دخترانه | ماندگاران

مدرسه باید فضای اعتماد، پذیرش و آزادی ایجاد کند که در آن گشاده رویی و گفتگو امکان برقراری ارتباط و جریان آزاد اطلاعات را فراهم کند. یکی از بهترین دبستان های کرج ماندگاران نام دارد که تمام ویژگی های یک مدرسه ایده آل را داراست. در این مطلب به شما خواهیم گفت که یک مدرسه ایده آل چه ویژگی هایی دارد.

ارزش های مدرسه

در یک مدرسه ایده ال دانش آموزان، کارکنان و والدین از زبان مشترکی استفاده می کنند که ارزش های انتخاب شده مدرسه را منعکس می کند. ارزش ها هم در کلاس درس و هم در جلسات معلمان یا جلسات با والدین اعمال می شود. ارزش ها در اهداف مدرسه، در تمام اظهارات و اسناد منعکس شده است. معلمان، دانش آموزان، والدین ارزش ها را به عنوان یکی از ویژگی های مدرسه می شناسند. کارکنان مدرسه به همان ارزش هایی پایبند هستند که در بین دانش آموزان ترویج می کنند.

بهترین مدرسه کرج

جو آموزشي مدرسه

یک مدرسه ایده آل همانند ماندگاران، فضای مناسبی برای یادگیری ایجاد می کند. مدرسه دارای جو مثبت است و زندگی روزمره مدرسه با مدارا و دموکراسی مشخص می شود و دیدگاه های اقلیت نیز مورد توجه قرار می گیرد. توافق کلی در مورد نظم و انضباط لازم و روش های حفظ نظم وجود دارد. معلمان نیازهای دانش آموزان را جدی می گیرند.

بهترین مدرسه دخترانه در کرج | دبستان غیردولتی دخترانه | ماندگاران

احترام، درک طرف مقابل و صراحت از ویژگی های اصلی تماس متقابل در مدرسه است. موقعیت های دشوار در مدرسه به عنوان یک چالش درک می شوند. صورت مسئله ها مختلف چالش ها پاک نمی‌شوند، بلکه آشکارا مورد بحث قرار می‌گیرند.

توسعه نگرش ها

مدرسه ماندگاران به طور کلی به توسعه نگرش ها می پردازد. در این مدرسه از دانش آموزان نه تنها انتظار می رود که درک کنند یک ارزش چیست، بلکه آنها این ارزش ها را با ایجاد همدلی و عمل به آنها یاد می گیرند. مدرسه شرایط را برای انجام چنین فعالیت هایی ایجاد می کند. کارکنان مدرسه جامعه ای اخلاقی و یادگیرنده هستند که مسئولیت آموزش نگرش ها را به اشتراک می گذارند.

بهترین پیش دبستان کرج

رشد نگرش ها

در مدرسه ماندگاران رویکردی جامع در همه جوانب برای رشد نگرش ها دارد. این مدرسه فعالیت های فوق برنامه ای را سازماندهی می کند که علایق و مهارت های دانش آموزان را توسعه می دهد. آموزش با پرورش و پرورش توانایی استفاده از فناوری اطلاعات و برنامه ریزی برای رشد خود دانش آموزان مرتبط است. در این مدرسه تنوع کلاس های فوق برنامه بسیار بالاست از جمله این کلاس‌ها می توان چرتکه، زیان انگلیسی، برنامه نویسی، خوشنویسی، سفالگری، شنا و … اشاره کرد.

روابط صمیمانه و متعهدانه

یک مدرسه ایده همانند ماندگاران روابط دلسوزانه و صمیمانه حاکم است. روابط مراقبتی بین معلمان و دانش آموزان، بین دانش آموزان، کارکنان مدرسه و خانواده ها وجود دارد. در طول کلاس ها و استراحت بین کلاس ها، نظارت کامل روی تک تک دانش آموزان وجود دارد. معلمان نیازهای مراقبت از دانش آموزان را می شناسند و با همکاری مؤسسات، اشکال مناسب مراقبت را برای آنها ارائه می کنند. دانش آموزان در شرایط دشوار می توانند روی حمایت و کمک مدرسه حساب کنند. علت این امر نیز علاوه بر تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل مدرسه، جمعیت کم دانش آموزان در هر کلاس است.

فرآیند یادگیری

مدرسه ماندگاران یک برنامه درسی خاص و سخت ارائه می دهد که همه دانش آموزان را در نظر می گیرد،

شخصیت آنها را توسعه می دهد و آنها را قادر به موفقیت می کند. مدرسه از دانش‌آموزان تیزهوش حمایت می‌کند،

اما دانش‌آموزان ضعیف‌تر نیز شانس موفقیت در فرآیند یادگیری را دارند.

مدرسه دارای استانداردهای بالا و واضحی از الزامات برای همه اهداف یادگیری است.

معلمان نسبت به کیفیت دروس خود احساس مسئولیت می کنند،

دانش آموزان مسئول یادگیری و نتایج یادگیری خود هستند.

معلمان مرتباً از دانش آموزان درباره نحوه برگزاری کلاس ها بازخورد می خواهند.

معلمان از یادگیری مبتنی بر تحقیق، تأمل، خودارزیابی، استقلال دانش آموز حمایت می کنند،

دانش آموزان را در فرآیند تصمیم گیری مشارکت می دهند.

معلمان اغلب پروژه های مشترک را انجام می دهند و ادغام بین برنامه ای نقش مهمی ایفا می کند.

معلمان به طور منظم و مطمئن والدین و دانش آموزان را در مورد دستاوردهای آموزشی آگاه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *