مدرسه غیرانتفاعی دخترانه کرج: با توجه به وضعیت فعلی آموزش مدارس ، بسیاری از والدین تصمیم می گیرندفرزندان خود را در یک مدرسه غیر انتفاعی ثبت نام کنند.
مدرسه غیرانتفاعی دخترانه کرج | بهترین پیش دبستان گلشهر | ماندگاران
مدل آموزشی مدارس غیر انتفاعی کارایی و اثربخشی بیشتری را نشان داده است و نتایج بهتری در تمام جنبهها به دست آورده است.
آموزش مدارس دولتی بستگی به بودجه ای دارد که توسط دولت در دسترس مدارس قرار می گیرد.
در مدارس غیر انتفاعی، در اصل، بودجه از طریق شهريه دانش آموزان ثبت نام شده تامین می گردد
و یک مدیریت خوب همانند مدیریت دبستان غیر انتفاعی ماندگاران، این بودجه را تبدیل به زیر ساخت های عالی برای فرزندان شما کرده است.
برای شناخت بهترین دبستان کرج، باید بدانید که این مدرسه باید چه ویژگیهای یا تمایزاتی با سایر مدارس داشته باشد. در زیر با هم بررسی میکنیم.
زیر ساخت مدارس غیر انتفاعی
تجزیه و تحلیل و تجسم زیرساخت های فضای مدرسه ضروری است،
زیرا هر مؤسسه دارای طرحی با ابعاد مختلف است و همچنین مزایا و منابع متفاوتی را ارائه می دهد.
یک مدرسه خصوصی با مدیریت کارآمد همانند مدیریت مدرسه ماندگاران همیشه به دنبال بهبود محیط مدرسه است،
اما مراقب باشید که ظاهر ساختمان مجلل را با کیفیت و قاطعیت کار آموزشی- پرورشی انجام شده اشتباه نگیرید،
زیرا عملکرد در ظاهر، اندازه گیری نمی شود. باید این ظاهر مجلل کاربردی باشد و دانش آموزان در آن احساس راحتی کنند.
فضاهای وسیع تر امکان تحرک بیشتر را برای دانش آموز فراهم می کند،
بهترین دبستان و پیش دبستان دخترانه کرج
دانش آموز در این فضا، می تواند مهارت های حرکتی گسترده خود را با آزادی حرکت بیشتر پرورش دهد.
مدرسه ماندگاران بر عکس سایر مدارس غیر انتفاعی دارای فضای باز گسترده ای برای بازی و تحرک دانش آموزان است.
تراکم جمعیتی یا تعداد دانش آموزان در هر متر مربع نیز متغیری است که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد،
زیرا بسته به تعداد کودکان در مدرسه، استفاده از منابع توسط دانش آموز ممکن است محدود باشد.
در دبستان ماندگاران این تراکم با توجه به وسعت مدرسه رعایت شده است
و هر دانش آموز می تواند به اندازه کافی از فضاهای مختلف استفاده کند.
وسعت و نور طبیعی فضاها، علاوه بر کفایت مبلمان و منابع آموزشی، از عوامل ضروری برای ایجاد انگیزه، تحریک و راحتی کودکان است.
هدف سرمایه گذاری در ساختار به نفع فرآیند یاددهی-یادگیری است.
برنامه درسی و روال مدرسه
برنامه درسی ارائه شده توسط مؤسسه آموزشی، به طور کلی، خط کار آن، و جنبه هایی از رشد دانش آموزان را مشخص می کند.
علاوه بر این، درک این نکته مهم است که کدام منابع آموزشی پرورشی اساساً
در فرآیند یاددهی-یادگیری توسط مؤسسه و همچنین روال مربوط به هر گروه سنی یا کلاس استفاده می شود.
فعالیتهای درسی که در برنامه سالیانه یک مدرسه غیر انتفاعی گنجانده شده است،
مانند چرتکه، زبان انگلیسی، شنا و دیگر رشته های ورزشی، خوشنویسی، سفالگری و ….
به یادگیری چند رشتهای کمک میکنند، یک فرد را کامل میسازند، رشد اجتماعی-عاطفی، حرکتی و شناختی را ارتقا میدهند. خوشبختانه دبستان ماندگاران تمام این برنامههای آموزشی پرورشی را با کیفیت بالا و زیر نظر مربیان حرفه ای ، ارائه میدهد.
هر مدرسه دارای یک سازمان برنامه درسی متفاوت و روش کار منحصر به فرد خود است ،
بنابراین مهم است که آن را با دقت انتخاب کنید.
سرمایه انسانی
منابع انسانی که کارکنان مدرسه را تشکیل می دهند، عناصر اساسی در کل فرآیند آموزش هستند.
در این زمینه، شناخت مشخصات و سابقه کارکنان به ویژه معلمان ، مربیان، پرسنل اداری و انظباطی از اهمیت اساسی برخوردار است. آیا همه سطح علمی بالایی دارند؟ آیا علم آن ها به روز است؟ تجربه حرفه ای این افراد چیست؟
در مدرسه ماندگاران تمام معلمین و مربیان علاوه بر مدارک بالای دانشگاهی و سابقه کاری در موسسات معتبر، دوره های روانشناسی، فناوری و … را برای تعامل با کوک و اموزش او، سپری کرده اند.
علاوه بر کیفیت سرمایه انسانی، تحلیل تعداد افرادی که از دانشآموزان مراقبت میکنند و اسناد مربوط به آنها نیز مهم است.
در بازدید از فضا، برخی از مشاهدات بصری به راحتی امکان پذیر است.
آیا روحیه همکاری را در بین کارکنان حس میکنید ؟
پرسنل روحیه شادی دارند؟
به طور کلی در تعاملات محبت و پذیرش وجود دارد؟
(بین کارکنان، بین آنها و جامعه خانواده و بین آنها و دانش آموزان)، با بررسی این مسائل می توانید،
فضای حاکم بر مدرسه را بررسی کنید که خوشبختانه در دبستان ماندگاران متوجه صمیمت و احترام میان کارکنان و دانش آموزان خواهید شد.