مدرسه تمام هوشمند

مزایای مدرسه هوشمند ماندگاران چیست؟

این مدرسه همانطور که از نامش پیداست با یک مدرسه سنتی دارای متفاوت است ، نوعی مدرسه است که از تجهیزات و فناوری پیشرفته برای پیشبرد روند آموزشی خود استفاده می کند . ایده اصلی این است که به دانش آموزان تجربه ی یادگیری متفاوت از آنچه که در قبلا وجود داشته است بدهیم . روش های تدریس متحول شده اند و دیگر روش های قدیمی قابل تقدیر نیستند . این روزها دانش آموزان خواهان یادگیری تعاملی هستند و این چیزی است که مدرسه هوشمند برای آنها فراهم می کند.

مزایای مدرسه هوشمند ماندگاران

یک مورد خاطره انگیز تجربه افراد از روزهای مدرسه است . در طول این دوره از زندگی انتخاب های گوناگونی داریم و دوستی های جدیدی شکل می گیرد ، آموزش می بینیم و خود واجد شرایط این می دانیم که بهترین توانایی های خودمان را به جهان ارائه دهیم. برای نسل فعلی تجربه آن روزهای ما در مدرسه با وجود مدرسه هوشمند و دیجیتالی شدن همه چیز بسیار متفاوت است.

از مزایای مدرسه هوشمند ماندگاران ارتباط بیشتر با والدین و معلمان مدرسه می باشد

در مقایسه با تجربه مدارس سنتی ، یک مدرسه هوشمند از فناوری و تجهیزات پیشرفته استفاده می کند تا یک تجربه استثنایی را به دانش آموزان ارائه دهد . کلاس های درس متحول شده اند و به سطحی از پیشرفت رسیده اند که روش تدریس تعاملی جای روش تدریس سخنرانی را گرفته است. مدارس هوشمند از تجربیات یادگیری تعاملی حمایت می کنند و نمونه بارز این نوع آموزش اند.

یک کلاس هوشمند شامل لپ تاپ ها ، صفحه نمایش های آموزشی و پروژکتورهایی است که جنبه های بصری یادگیری را فراهم می کند . در بسیاری از نظرسنجی ها محققان به مزایای مدارس هوشمند و چگونگی عملکرد آن به روش صحیح اشاره کرده اند. آنها خاطرنشان می كنند كه این مفهوم از دانش آموزان برای به دست آوردن نمرات بهتر حمایت می كند. علاوه بر این ، نظارت بر تکالیف تعبیه شده با محتوا و بازخورد مداوم، دانش آموزان را برای پیگیری پیشرفت خود و ایجاد انگیزه یادگیری مشتاق می کند.این روش یادگیری پیشرفته ، دانش آموزان را آماده می کند تا به بهترین نحو شکوفا شوند.

گزینه ای عالی برای دانش آموزان غایب

یک مورد مهم این است که تدریس کلاس های هوشمند همیشه ضبط می شوند، به این معنا که اگر کودکان دو جلسه را از دست بدهند  لازم نیست احساس بدی پیدا کنید، با معلم تماس محتاصل می فرمایید تا برای شما فیلم آموزشی آن جلسه را ارسال کند

یادگیری سرگرم کننده

دوران روش های تدریس سخنرانی یکطرفه و خسته کننده گذشته است . استفاده از ابزارهای دیجیتالی جلسات یادگیری را سرگرم کننده و سرشار از سرزندگی می کند، این روش یادگیری سرگرم کننده باعث می شود که هیچ لحظه کسل کننده در کلاس وجود نداشته باشد و دانش آموزان کاملاً مجذوب محتوا شوند.

یادگیری بصورت پویا از مزایای مدرسه هوشمند

اینکه همه دانش آموزان قدرت درک یکسانی از دروس ندارند کاملا واضح است. دانش آموزان ضعیف همیشه در کلاس های سنتی دچار مشکل می شوند اما کلاس های درس هوشمند با وجود پویایی و قابلیت هایش باعث شده این دانش آموزان با سرعتی که راحت می آموزند یاد بگیرند.مفاهیم آموزش داده شده از طریق فیلم ، بازی ، ارائه پاورپوینت ، جلسات صوتی ، جلسات ابر ، نمایش فیلم و هنرهای تجسمی می توانند به وضوح در ذهن دانش آموزان ثبت شوند. این مشارکت فعال در یادگیری به کمک فناوری ، مسیری را برای کنترل خود دانش آموز بر یادگیری و خودآموزی هموار می کند.

مزایای مدرسه هوشمند

مدرسه هوشمند یک محیط آموزشی تعاملی

ابزارهای دیجیتالی اکنون بخش جدایی ناپذیر این کلاس های هوشمند هستند . به همین دلیل است که محیط تدریس در این مدارس به معنای واقعی تعاملی است . دانش آموزان و معلمان نقش های مشخصی را ایفا می کنند و این نوع یادگیری باعث می شود کل روند آموزش شفاف تر شود، هر دو طرف می توانند از طریق پیام و تماس ارتباط محکمی در خارج از مدرسه برقرار کنند چرا که با کمک نرم افزار مدرسه با یکدیگر در خارج از مدرسه در ارتباط هستند، این رویه هیچ جایی برای شک و تردید در راحت بودن فرآیند آموزش دانش آموزان باقی نمی گذارد.

سامانه هوشمند مدارس یکی از ویژگی‌های مهم مدرسه هوشمند هست

کاغذ با ابزارهای دیجیتال جایگزین می شود

هر ساله تعداد زیادی زباله های کاغذی تولید می شود . این روزها تاکید زیادی بر محیط زیست می شود و مشاغل زیادی به سمت عدم استفاده از کاغذ می روند ، در واقع با تسهیل توجه به ابزارهای دیجیتالی ، ضایعات کاغذی کاهش پیدا می کنند

مدارس هوشمند از الگوهای محیط سبز استفاده می کنند و از تقاضا برای انواع کاغذ که توسط دانش آموزان استفاده شود چشم پوشی می کنند . از آنجا که هیچ تمایلی به چاپ و کپی وجود ندارد ، یادداشت دیجیتال نیاز به قطع درختان برای تولید کاغذ را برطرف می کند . از این رو ، کلاس های هوشمند با رویکردی قوی تر نسبت به محیط زیست سبز ظاهر می شوند.