دپارتمان زبان: پرورش دادن کودک دوزبانه شاید سخت به نظر بیاید. اما مزایای فراوانی دارد که هر والدینی به فکر یاد دادن زبان دوم به فرزندشان بیاندازد.مدرسه ماندگاران از مدارسی است که در ابتدایی آموزش زبان را به فزرندان شما آموزش می دهد.

دپارتمان زبان| بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج | ماندگاران

یادگیری زبان دوم فایده های بسیار زیادی دارد. اما زمان یادگیری از سن کم ، این فایده ها را بیشتر از حد معمول می‌کند. تجربه گرایان زمان زیادی است که درباره‌ی تکامل  کودکان دو زبانه و ساختار ذهن آن‌ها تحقیق می‌کنند.

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که کارکرد مغز کودکان دوزبانه با کودکان یک زبانه دارای تفاوت است و این تفاوت، مزایای زیادی در پی دارد. از جمله فواید آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

یادگیری سریع‌تر و آسان‌تر

بالا رفتن سلیقه و خبره شدن در مسائل

شرایط  شغلی و موقعیت عالی در آینده

امکان ارتباط با دیگر فرهنگ‌ها و بالا رفتن توانایی

جلوگیری از بیماری‌های ذهنی  و روانی  افزایش سن

فواید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان دوم در جهان است و به عنوان ارتباط ملت‌های گوناگون شناخته شده است.

بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج

۱. فراگیری زبان دوم در کودکی بسیار آسان تر است

یکی از مهمترین مزیت یادگیری زبان دوم در کودکی این است که فرایند یادگیری به صورت سریع‌تر و راحت تر است . کودکان زمان بیشتری برای فراگیری دارند. همچنین آن‌ها دایره‌ی لغات کم تری دارند و برای صحبت کردن به زبان انگلیسی نیازمند کلمات کمتری هستند . در نتیجه مانع های کمتری برای یادگیری زبان قرار دارد و ذهنشان آماده است . یادگیری زبان انگلیسی در بزرگسالی سخت تر است و در این سال ها  همه به زبان انگلیسی احتایج دارند.

کودکان نگاه ساده‌تری به زبان دارند

یکی دیگر از فایده های  آموزش زبان انگلیسی به کودکان این است که آنها ساده‌تر از بزرگسالان فکر می‌کنند. آنها از کلمات ساده‌تری و جمله های کمتری استفاده می‌کنند و چندان به دنبال فکر های انتزاعی نیستند. کودکانی که مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستند ، مجبور به ترجمه احساسات و افکار انتزاعی پیچیده نمی باشند . چون اکثرا چنین تفکری ندارند. اما وقتی با یادگیری زبان رشد پیدا کنند ، به مرور زمان یاد می‌گیرند چطور احساس ها  و فکرهایشان  را با هر دو زبان مادری و زبان دوم وسیله  کنند.

فرصت های عالی و بهتر برای این کودکان در آینده

از اولین مزیت هایی که این نوع تدریس به همراه خواهد داشت در آینده کودکان پدیدار می ‌شود . این کودکان با داشتن تسلط  صحبت کردن به زبان انگلیسی، در آینده نه چندان دور  فرصت های تحصیلی و شغلی بسیار بهتری و بیشتری نسبت به بقیه افرادی که زبان را در بزرگسالی می آموزند خواهند داشت .

کودکان به منابع اطلاعاتی دسترسی دارند که همیشه و همه جا با آن ها همراه هستند  و امکان دارد  با این منبع که تسلط کامل بر زبان انگلیسی است بسیاری از مشکل ها و موانع روزانه خودشان را که امکان دارد با بقیه افراد به وجود آید حل کنند..