بهترین دبستان کرج

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | بهترین دبستان غیرانتفاعی | ماندگاران

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | دبستان غیرانتفاعی مهرویلا | ماندگاران

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج: انتخاب مدرسه یکی از مهمترین مراحل زندگی است که مسیر رشد هر فرد را تعیین می کند. قطعا انتخاب مدرسه نباید تصمیمی عجولانه باشد، بلکه باید آگاهانه و هدفمند باشد. والدین سوالات زیادی دارند که به دنبال پاسخ برای آنها هستند.  اینکه آیا کودک در محیط مناسب خواهد بود، تیم آموزشی جوان یا با تجربه است؟ مدرسه کلاس های فوق برنامه یا امکانات خاصی دارد؟  هرکسی معیارهای خودش را دارد که براساس آن تصمیم می گیرد فرزندش را کجا ثبت نام کند.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | بهترین دبستان غیرانتفاعی | ماندگاران

اما به طور کلی مدارس باید محیطی ایجاد کنند که دانش آموز در آینده بتواند در آن از نظر فکری، عاطفی و اجتماعی رشد کند.

به همین دلیل است که تیم دبستان ماندگاران نکات متعددی برای انتخاب بهترین  مدرسه کرج و همچنین پاسخ به این سوال که تحصیل در مدرسه ماندگاران چه مزیت هایی دارد را آماده کرده است.

رویکرد فردی مدرسه ماندگاران

رایج ترین تصویر در کلاس های درس مدارس دولتی این است که یک معلم باید مسئولیت بیش از ۳۰  دانش آموز (گاهی بیشتر) را بر عهده بگیرد. علت این امر فقدان کارکنان واجد شرایط و تشریفات اداری است و متناسب با نیازهای کودکان نیست. در این صورت رویکرد فردی به دانش آموز از بین می رود، زیرا وقت معلم بین همه تقسیم می شود. تعداد کودکان در کلاس های دبستان ماندگاران حداقل نصف آن است. به این ترتیب دانش اموز توجه و راهنمایی های لازم را از معلم خود دریافت می کند. با یادگیری و رویکرد فردی، پیشرفت هر دانش آموز بسیار ملموس تر است.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج

نکته: دبستان ماندگاران از رشد و استعدادهای فردی حمایت می کند و نیازهای فرزند شما را برآورده کند. دانش کسب شده، نه نمرات کسب شده، مرجع کیفیت و سطح تحصیلات در این مدرسه است.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج | بهترین دبستان غیرانتفاعی | ماندگاران

معلمان دبستان ماندگاران

حرفه معلمی نیاز به فداکاری دارد. تبدیل به یک رسالت و سبک زندگی می شود. برای اینکه کودک احساس کند بخشی از محیط مدرسه است، مهم است که به معلم اعتماد کرده و او را به عنوان فردی نزدیک، اما با احترام به جایگاه او بپذیریم. معلمان دبستان ماندگاران دقیقاً به این دلیل می توانند با دانش آموزان خود پیوند برقرار کنند زیرا تعداد کودکانی که آنها تدریس می کنند کمتر است. علاوه بر این، از این طریق خود معلم این فرصت را دارد که پتانسیل خود را توسعه دهد و در نتیجه رشد کودکان را ارتقا دهد.

بهترین دبستان و پیش دبستان کرج

مسئولیت تقسیم شده در دبستان ماندگاران

آموزش یک مسئولیت مشترک بین مدرسه، والدین و دانش آموز است. مطمئناً شما به عنوان والدین نباید انتظار داشته باشید که تعهد شما به تحصیل فرزندتان با انتخاب مدرسه خاتمه یابد. مشارکت شما در زندگی مدرسه کلیدی است. بنابراین مهم است که مدرسه نیز این فرصت را در اختیار اولیا قرار دهد و این شامل جلسات منظم با والدین می شود.

ایمنی در مدرسه ماندگاران

ایمنی یکی دیگر از اولویت های اصلی اکثر والدین در مورد مدارس است. افزایش ایمنی در مدرسه ماندگاران تا حد زیادی نتیجه منابع بیشتر و نسبت بیشتر معلم به دانش آموز است. رفتارها و حوادث مشکوک را می توان خیلی سریعتر پاسخ داد. وقتی تعداد دانش آموزان در مدرسه کمتر باشد، کنترل دانش‌آموزان آسان‌تر می‌شود.

بهترین مدرسه کرج

تغذیه سالم و فرصتی برای انواع فعالیت های بدنی و فوق برنامه در دبستان ماندگاران

محیط مدرسه یکی از مکان های اساسی برای ایجاد انواع عادات خوب است. بنابراین، مهم است که به دانش‌آموزان وعده‌های غذایی منظم و فعالیت بدنی کافی ارائه شود. متاسفانه فعالیت بدنی در بسیاری مدارس فقط به زنگ ورزش و آن هم در روزهای خوب سال محدود می شود و وقتی صحبت از تغذیه می شود، مدارس دولتی که هیچ برنامه ای برای آن ندارند. مدارس خصوصی نیز که کودکان وعده ناهار را در مدرسه می‌مانند، توجه ویژه ای به آن ندارند.

مدرسه ماندگاران  دارای زمین بازی و سالن های ورزشی برای فعالیت بدنی و همچنین انواع ورزش ها و حتی استخر شنا می باشد.

دبستان ماندگاران دارای کلاس های فوق برنامه متنوعی مانند خوشنویسی، سفالگری ، کلاس های ورزشی ، زبان انگلیسی، چرتکه و … می باشد. این دبستان تمام زیر ساخت های لازم را برای این ورزش ها و کلاس ها دارد. در این دبستان فرزند شما ‌در کارگاه کامپیوتر با تکنولوژی آشنا می‌شود ، در لابراتوار زبان انگلیسی را زیر نظر اساتید برجسته فرا می گیرد . در این دبستان زیر ساخت ها و کلاس های زیادی برای پرورش مهارت های کودک شما وجود دبرجسته

نکته: اگر قرار است کودک خود را به مدرسه ای با سیستم کیف در مدرسه ثبت نام کنید . مدرسه ای مانند ماندگاران را انتخاب کنید که غذای سالم و فصلی را برای دانش آموزان ارائه دهد. این مدرسه آشپزخانه خود را دارد و همه وعده های غذایی بلافاصله قبل از مصرف در محل آماده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *